Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Media Framing: Transformation of Nursultan Nazarbayev's Image in the US Media
Tokayeva, Assem ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Jeřábek, Hynek (oponent)
Práce se zabývá mediálním pokrytím prvního prezidenta Kazachstánu Nursultana Nazarbajeva v USA v letech 2011 až 2022. Pomocí Bourdieuova konceptu novinářského pole a Entmanova konceptu mediálního rámování ukazuje obsahová analýza pěti různých mediálních médií, že zatímco komerční média (NYT, WP a WSJ) byla kritičtější než nezisková média (Eurasianet, RFE/RL) ohledně Nazarbajeva a jeho režimu během událostí, které zpochybnily jeho moc; jejich pokrytí Kazachstanu, Nazarbajeva a jeho režimu bylo neutrální nebo mu dokonce připisovali různé úspěchy. Rozdíly v míře kritického postoje byly také identifikovány mezi oběma neziskovými médii. Práce poskytuje přehled o kazašských vládou financovaných lobbistických informačních kampaních v zahraničí a potvrzuje důležitost výzkumu využívání mezinárodních mediálních platforem autoritářskými režimy s cílem vytvořit příznivý obraz v zahraničí. Klíčová slova Nursultan Nazarbajev, Kazachstán, mediální rámování, lobbing, americká média, RFE/RL, Eurasianet, NYT, WSJ, WP List of Abbreviations OSCE Organization for Security and Cooperation in Europe NYT The New York Times RFE/RL Radio Free Europe/Radio Liberty WP The Washington Post WSJ The Wall Street Journal USAGM The United States Agency for Global Media USSR The Union of Soviet Socialist Republics
Vliv Trumpovy politiky na Rádio Svobodná Evropa/Rádio Svoboda a U.S. Agency for Global Media
Mužíková, Natálie ; Sehnálková, Jana (vedoucí práce) ; Raška, Francis (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Trumpovy politiky na americké vysílání do zahraničí. Cílem práce bylo objektivní zhodnocení vlivu a role Trumpovy politiky na nezávislou Agenturu pro globální média (USAGM) a na Rádio Svobodná Evropa/Rádio Svoboda (RFE/RL). V bakalářské práci je stručně popsána historie a vývoj RFE/RL a USAGM. Dále je v práci rozebrán vztah Donalda Trumpa s médii, ve kterém sehrál důležitou roli Stephen Bannon. Následující část práce přibližuje postavu Michaela Packa spolu s kontroverzemi, které vyvolala již jeho nominace a především následné působení ve funkci ředitele USAGM. Výsledkem zkoumání je, že i přesto, že změny provedené generálním ředitelem USAGM Michalem Packem byly zásadní a krátkodobě agenturu paralyzovaly, tak nástupem nové administrativy byly většinově zvráceny. V závěru je zdůrazněna myšlenka ovlivňování médií, která je v současnosti velice aktuální a otázka budoucnosti samotné agentury a radiových stanic. V bakalářské práci jsou využity postupy kvalitativního výzkumu, analýza existující literatury a také syntéza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.